Konceptbeskrivelse

 

 

Relocs koncept er at minimere driftstab og forstyrrelser i forbindelse med en virksomhedsflytning eller en intern rokering. Vi har specialiseret os i at varetage projektledelse, planlægning og strukturering før, under og efter en erhvevsflytning med udgangspunkt i kundens behov.

Det betyder blandt andet et præcist beslutningsgrundlag, effektiv ressourcestyring og muligheden for at gennemføre projektet henover en weekend. Medarbejderne forlader typisk arbejdspladsen fredag eftermiddag og møder til en driftsklar arbejdsplads mandag morgen.

 

Det betyder, at de ikke behøver at bekymre sig unødigt, og at de føler der bliver taget hånd om deres specifikke behov.

Det er vores erfaring, at denne tryghed betyder meget for den enkelte medarbejders flytteoplevelse og opbakning til processen, og således bidrager til at gøre kontorflytningen til en positiv oplevelse for virksomheden.

 

Der er ikke to flytninger, der er ens - det ved vi godt - og vores koncept er derfor skabt som forskellige og selvstændige moduler, der hjælper virksomheden igennem forskellige faser af en virksomhedsflytning.

Modulerne sammensættes og tilpasses således at det samlede produkt passer til din virksomheds specifikke behov, men er inddelt i tre hovedkategorier:

Projektledelse
Logistikstyring
Flytning

 

Relaterede emner

Vores historie
Reloc blev etableret i 2003
som en reaktion på, at stadig
flere virksom...

Vores vision
At beskrive vores vision er at
sætte sig et mål, som vi kan
styre efter i...

Vores mission
Vores mission er at blive
markedsleder indenfor
konsulent...

Organisation
Reloc er etableret som et
juridisk selvstændigt
søsterselskab...

Kultur
Mange virksomheder beskriver
sig selv med diagrammer. Det
gør vi ikke...