Vores historie

 

 

Reloc blev etableret i 2003 som en reaktion på, at stadig flere virksomheder i forbindelse med erhvevsflytninger, begyndte at efterspørge planlægnings- og logistik kompetencer udover den fysiske virksomhedsflytning.

Således er Reloc etableret med det formål at kunne håndtere projektledelse, logistikstyring samt planlægge og gennemføre virksomhedsflytningen uden bekymringer eller uforudsete overraskelser for vores kunder.

 

Da vi i starten, to mennesker med en mission om at skabe en forretning, der skulle skabe værdi ved at hjælpe kunden igennem en kontorflytning, vidste vi godt, at der var et behov for vores viden og kompetencer - men at vi skulle opleve en sådan efterspørgsel, havde vi ikke forestillet os.

 

Vi har oplevet en konstant stigende vækst, som har bekræftet os i, at der var hold i vores oprindelige fornemmelse. Således er Reloc allerede vokset, så vi i dag beskæftiger omkring 50 engagerede medarbejdere, og vi er stadig på udkig efter flere, der kan bidrage til vores forsatte succes.

 

Relaterede emner

Konceptbeskrivelse
Relocs koncept er at minimere driftstab og forstyrrelser i
forbindelse med...

Vores vision
At beskrive vores vision er at
sætte sig et mål, som vi kan
styre efter i...

Vores mission
Vores mission er at blive
markedsleder indenfor
konsulent...

Organisation
Reloc er etableret som et
juridisk selvstændigt
søsterselskab...

Kultur
Mange virksomheder beskriver
sig selv med diagrammer. Det
gør vi ikke...