Logistikstyring  Registrering

 

 

En inventarregistrering udarbejdet af vores specialiserede personale sikrer, at virksomheden får en ensartet registrering af alt det nuværende inventar med tilhørende billeder af hver genstand.

Herved sikres et detaljeret overblik over virksomhedens samlede inventarbeholdning, der blandt andet kan anvendes til en korrekt allokering af det inventar der kan genbruges.

Tilbage
 

 

Inventarlister, medarbejderlister og plantegning sikrer, at der undervejs i planlægningsfasen bliver taget højde for de behov den enkelte medarbejder har, og disse behov bliver løbende sparret med det tilgængelige inventar. På den måde bliver det aldrig uoverskueligt at tilgodese virksomhedens og medarbejdernes specifikke behov undervejs samt at holde overblik over hvad der evt. skal købes.

 

 

Relaterede emner

Allokering
Med udgangspunkt i inventar-
lister, medarbejderlister og
plante...

Opmærkning
Opmærkningen gør den
efterfølgende flytning af alt
inventar meget...