Logistikstyring

 

 

Effektiv og detaljeret logistikstyring er en ressourcebesparende og værdiskabende aktivitet ved alle større erhvervsflytninger.

Logistikstyring indeholder en række moduler, der bidrager til vores samlede koncept.

 

Registrering, allokering og opmærkning er moduler, der bidrager til at sikre den optimale udnyttelse af det eksisterende inventar, imens den detaljerede logistikstyring samtidig gør det muligt at flytte virksomheden effektivt, og med minimalt driftstab, som eksempelvis ved at flytte henover en weekend.

 

Hver af de tre modulgrupper er beskrevet nærmere, og dækker i virkeligheden over muligheden for at kontrollere logistikken af både inventaret og af medarbejderne og deres personlige ejendele.
Tryk på menuen til højre.

 

Relaterede emner

Registrering
En inventarregistrering
udarbejdet af vores
specialiserede...

Allokering
Med udgangspunkt i inventar-
lister, medarbejderlister og
plante...

Opmærkning
Opmærkningen gør den
efterfølgende flytning af alt
inventar mege...